Profil Psychoedukacyjny PEP-R pozwala ocenić poziom funkcjonowania dziecka autystycznego i dziecka z zaburzeniami w komunikacji. Wyniki testu stanowią podstawę do przygotowania zindywidualizowanego programu terapii. PEP-R składa się ze SKALI ROZWOJU i SKALI ZACHOWANIA. Skala Rozwoju ocenia poziom funkcjonowania dziecka w stosunku do rówieśników. Zawiera ona 131 prób dotyczących 7 sfer rozwoju:
1.Naśladowania
2.Percepcji
3.Motoryki małej
4.Motoryki dużej
5.Koordynacji wzorkowo-ruchowej
6.Czynności poznawczych
7.Komunikacji i mowy czynnej
Udział w teście jest warunkiem kontynuacji terapii w kolejnych miesiącach!!!
* nie dotyczy:
- Podopiecznych p. Terapeutki E.Konopackiej, uczniów p. Anety Nawrot, którzy mieli robiony test w ostatnim czasie
- Dzieci którym w okresie wakacyjnym robiono test na turnusach rehabilitacyjnych,
- Osób ok. 14 roku życia i starszych, które będą badane testem TTAP, realizowanym przez Terapeutki Katarzynę Piosik i Marzenę Jankowska w ramach projektu „Wsparcie osób z autyzmem”